Street Workout ja kehonpainoharjoittelu


Street Workout ja kehonpainoharjoittelu on liikuntamuoto, joka perustuu vapaaseen liikkumiseen ja kannustaa sosiaalisuuteen. Välineet perustuvat erikokoisiin, erikorkuisiin ja eri kohdissa oleviin tankoihin, joilla voi tehdä kaikki harjoitteet leuanvedoista ihmislippuun. Se on yhdistelmä telinevoimistelua, parkouria, kehonpainoharjoittelua ja muita lajeja, ja sitä harrastetaan yleensä ulkona.

Toiminta perustuu harjoitteluun oman kehon painolla, ja siinä on sekä voimaa että ketteryyttä kehittäviä elementtejä. Tavoite on kontrolloida liikettä hallitusti ja tyylikkäästi, siirtyen yhdestä staattisesta asennosta toiseen. Voimaa vaativat sekä staattiset asennot että hallitut siirtymiset niiden välillä. Asentomuutokset voi tehdä joko hitaasti tai vaikka nopeina 360 asteen käännöksinä, tai niihin voi kehittää omia liikeratoja ja temppuja joita emme vielä ole tulleet ajatelleeksikaan.

 

35 Product(s)

Askellus on eräs yksinkertaisimmista mutta samalla myös monipuolisimmista treenaustavoista; se soveltuu niin helppoon ylös-alas askellukseen kuin vaativiin plyometrisiin hyppyihin - ja kaikkeen niiden väliltä! Säännöllinen harjoittelu parantaa sekä aerobista että lihaskestävyyttä. Ala- ja

...
Details

Askellus on eräs yksinkertaisimmista mutta samalla myös monipuolisimmista treenaustavoista; se soveltuu niin helppoon ylös-alas askellukseen kuin vaativiin plyometrisiin hyppyihin - ja kaikkeen niiden väliltä! Säännöllinen harjoittelu parantaa sekä aerobista että lihaskestävyyttä. Ala- ja

...
Details

Askellus on eräs yksinkertaisimmista mutta samalla myös monipuolisimmista treenaustavoista; se soveltuu niin helppoon ylös-alas askellukseen kuin vaativiin plyometrisiin hyppyihin - ja kaikkeen niiden väliltä! Säännöllinen harjoittelu parantaa sekä aerobista että lihaskestävyyttä. Ala- ja

...
Details

Askellus on eräs yksinkertaisimmista mutta samalla myös monipuolisimmista treenaustavoista; se soveltuu niin helppoon ylös-alas askellukseen kuin vaativiin plyometrisiin hyppyihin - ja kaikkeen niiden väliltä! Säännöllinen harjoittelu parantaa sekä aerobista että lihaskestävyyttä. Ala- ja

...
Details

Askellus on eräs yksinkertaisimmista mutta samalla myös monipuolisimmista treenaustavoista; se soveltuu niin helppoon ylös-alas askellukseen kuin vaativiin plyometrisiin hyppyihin - ja kaikkeen niiden väliltä! Säännöllinen harjoittelu parantaa sekä aerobista että lihaskestävyyttä. Ala- ja

...
Details

Askellus on eräs yksinkertaisimmista mutta samalla myös monipuolisimmista treenaustavoista; se soveltuu niin helppoon ylös-alas askellukseen kuin vaativiin plyometrisiin hyppyihin - ja kaikkeen niiden väliltä! Säännöllinen harjoittelu parantaa sekä aerobista että lihaskestävyyttä. Ala- ja

...
Details

The step is one of the simplest yet highly versatile of training tools - so many exercises can be done with it, from simple step ups to plyometric jumps. Regular sessions will provide both cardiovascular and muscular endurance. Incorporating upper and lower body movements will improve balance and

...
Details

Steppilauta on yksi yksinkertaisimmista, mutta erittäin monipuolisista harjoitusvälineistä, jonka avulla voidaan tehdä monia harjoituksia yksinkertaisista askeleista plyometrisiin hyppyihin. Säännölliset harjoitukset parantavat sekä sydän- että lihaskestävyyttä. Ylä- ja alakehon liikkeet

...
Details

Penkki on täydellinen treeniväline keskivartalon ja alaselän lihaksille, sillä se soveltuu erilaisiin vatsa- ja selkälihasliikkeisiin. Helppokäyttöisen kahvat varmistavat, että kuka tahansa voi suorittaa liikkeet oikein. Kompakti ja kokonaisvaltainen street workout -yhdistelmä sisältää vinopenkin lisäksi

...
Details

Kompakti ja kokonaisvaltainen street workout- ja kehonpainotreenipiste harjoittelu- ja kilpailukäyttöön. Yhdistelmä sisältää vinopenkin, puolapuut, punnerrustangon, vinopunnerrustelineen, nojapuut, leuanvetotankoja sekä ihmislipputangon. Seitsemän kuntoilupistettä yhdessä välineessä ja vain 41

...
Details

Tämä yhdistelmä sisältää 10 erilaista kuntoilupistettä yhdessä välineessä ja tarjoaa upean street workout- ja kehonpainoharjoittelukokemuksen. Siinä on kaikki tärkeimmät elementit, jotta käyttäjät voivat vapauttaa luovuutensa. Leuanvetotangon paksuus on 32 mm parhaan mahdollisen käsiotteen

...
Details

Street workout on fyysinen aktiviteetti, joka symboloi liikkumisen vapautta ja kannustaa sosiaaliseen kanssakäymiseen. Street workout on yhdistelmä yleisurheilua, kehonpainoharjoittelua ja muita urheilulajeja, ja sitä harrastetaan useimmiten julkisilla paikoilla. Nojapuut löytyvät kaikista street

...
Details

Riviin asennetut kädensijat mahdollistavat perinteisten dippien lisäksi myös haastavammat käsitasapainoharjoitteet kuten esim. punnerrukset käsillä seisten. Dipit vahvistavat rinta-, olkapää- ja käsilihaksia. Pyöristetyt kulmat tekevät kuntoilusta turvallista ja auttavat haastavammissakin

...
Details

Vatsapenkki tarjoaa hyvät olosuhteet keskivartalon ja alaselän lihasten treenaamiseen esimerkiksi jalkojen noston ja istumaan nousujen avulla. Penkin kahvat helpottavat liikkeiden suorittamista oikein. Kestävä Ekogrip®-pinnoite antaa hyvän pidon ja sen ansiosta penkki soveltuu myös hyppytreeneihin ja

...
Details

Punnerruskaiteet on suunniteltu erityisesti ylävartalon treeniä varten. Rinta- ja käsilihaksia voi harjoittaa mm. soutupunnerruksilla tai dipeillä. Jos et pelkää likaantumista, voit myös ryömiä tankojen ali. Hyppytaitoja ja räjähtävää voimaa voi harjoitella käyttäen tankoja hppyaitoina

...
Details

Kuntoillessa on hyvä pystyä mittaamaan aikaa. Ajastin tuo rakennetta ja mitattavuutta treeneihin, mikä on erittäin motivoivaa ja kannustaa asettamaan tavoitteita ja kehittymään. Multiajastin on helppo nähdä ja kuulla treenin aikana, ja se antaa selkeän merkin, kun on aika vaihtaa liikettä tai

...
Details

Bootcamp Base tarjoaa valmentajille täydelliset puitteet treenaamiseen. Se on monikäyttöinen kuntosali, jossa mahtuu kerralla harjoittelemaan yli kymmenen hengen ryhmä. Bootcampiin voi asentaa kahvakuulia eri korkeuksille ja kiinnittää nyrkkeilysäkkejä, kiipeilyköysiä, kuminauhoja ym.

Details

Combi 1

FSW101

Penkillä voi tehdä harjoituksia, kuten jalannostoja ja vatsalihasliikkeitä, jotka harjoittavat tehokkaasti keskivartalon ja alaselän lihaksia. Helpot kahvat varmistavat, että kuka tahansa voi suorittaa harjoituksen oikein. Combi 1 on tilaa säästävä yhdistelmä välttämättömiä Street Workout

...
Details


Kyseessä on nuorten sukupolvien suosima laji, johon liittyy yhteisöllisyys verkossa. Verkkoyhteisö kehittää ja jakaa uusia tekniikoita ja temppuja. Ne inspiroivat käyttäjiä eri puolilla maailmaa yrittämään samaa omassa lähipuistossa. Tämä laji on 21. vuosisadan Tai Chi – siihen suunnitelluilla välineillä... ja paljon coolimpana.